Online strategier & sociale medier under luppen
I et længere forløb med opstart i Februar og afslutning i maj 2019, er vi lige nu fokusvirksomhed i en eksamenscase i faget Project Management på HA-linjen ’Marketing & Management Communication på Aarhus Universitet.

I et længere forløb med opstart i Februar og afslutning i maj, er vi lige nu fokusvirksomhed i en eksamenscase i faget Project Management på HA-linjen ’Marketing & Management Communication på Aarhus Universitet, hvor 120 studerende er blevet stillet opgaven at udarbejde en plan for projekter og tiltag, der skal opbygge og styrke vores online tilstedeværelse og indsatser på de sociale medier.
Projekterne fokuserer på at give os en bred indsigt i hvordan vi kan få effekt af brugen af sociale medier og internet teknologier i vores marketing- og salgsstrategier med et mål om dels at give de studerende chancen for at arbejde med projektværktøjer som del af et virkeligt projekt relateret til en rigtig virksomhed og en omskiftelig branche – og os chancen for at få en konstruktiv tilbagemelding på vores online aktiviteter og nye perspektiver på udviklingen af nye tiltag både på vores hjemmeside, sociale medier og andre online muligheder.
Hvem vinder?
Vi har i hele forløbet, som har været kendetegnet af interesse og spørgelyst, set frem til modtagelse af de endelige projekter, som landede hos os medio maj og som vi lige nu gennemgår, vurderer og diskuterer internt dels i ledergruppen – og dels med medarbejdere, som kan give ekstra input på potentialet i projekterne.
Der er præmier på højkant til et mest innovative projekt, det mest brugbare og det bedst skrevne projekt – og vi binder sløjfe på hele projektet med en event i begyndelsen af juni, hvor vinderne får overrakt deres priser – og hvor vi for chance for endnu en runde ping-pong med de studerende.
Glæd jer til at se resultaterne folde sig ud og tage form! For spørgsmål kontakt gerne Palle på pm@H-Daugaard.dk eller Constance på cka@mgmt.au.dk.