02-07-2020

Nyhedsbrev juni – Organisationsændringer, ny afdeling og vores digitale rejse

Organisationsændringer hos H. Daugaard

Vi er glade for at kunne byde Jan Nielsen velkommen per 01.06.2020 som lagerchef for vores lagerhotel i Vamdrup. Jan har mere end 30 års erfaring indenfor lager og logistik, og vi glæder os til, at han kan bidrage til H. Daugaards logistik.

Denne organisationsændring sker på baggrund af et naturligt generationsskifte fra tidligere lagerchef Kim Hansen.

Det betyder heldigvis ikke, at vi siger farvel til Kim. Han kommer i stedet til at kunne fokusere 100% på vores HESQ. Vi siger tak til Kim for mange års godt og stabilt samarbejde – og vi glæder os til endnu flere.

Ny afdeling – Marketing

Gennem det sidste halve år har I måske lagt mærke til, at vi er blevet meget mere aktive på de sociale medier, og I har måske også set vores nye hjemmeside. Det har været vores studentermedhjælper Mia, som har stået for det i samarbejde med vores salgsafdeling.

Mia har netop afsluttet sin Bachelor i International virksomhedskommunikation med engelsk og medier på Syddansk Universitet. Og i forlængelse heraf har vi fastansat Mia i marketingafdelingen per 01.07.2020, hvor fokus fremadrettet både vil være på den eksterne og interne del af kommunikationen hos H. Daugaard. Vi håber, I vil følge med i vores udvikling.

Digital rejse hos H. Daugaard

Vi fokuserer hele tiden på at optimere alle dele af virksomheden til fordel for både alle vores kunder og vores medarbejdere. Det betyder også, at vi har haft digitalisering som høj prioritet. Her har vores IT-chef, Lars Romsøe i samarbejde med resten af IT-afdelingen arbejdet fokuseret på at optimere vores arbejdsprocesser.

I den forbindelse har vi implementeret et nyt system, Lobster, som gør det nemmere for vores medarbejdere at udføre daglige arbejdsopgaver, hvor vi kan spare tid og på samme tid mindske risikoen for, at der kan opstå fejl.

Du kan læse mere om denne digitale udvikling her.

TAK!

Afslutningsvist vil vi gerne takke for den omstillingsparathed, som alle vores kunder har udvist i en ustabil tid med COVID-19. Det gælder både, når det har omhandlet virtuelle møder og i det hele taget de tiltag, som har været nødvendige for at overholde myndighedernes retningslinjer – det kommer vi nok til at fortsætte med i en rum tid.

Netop denne tid gør det endnu vigtigere, at vi i fællesskab sørger for at informere hinanden om de fremtidige forecasts, som vi alle ser ind i for de kommende måneder. Vi håber derfor, at I vil være med til at dele al information omkring markedsudviklingen for netop jeres branche – da det giver os den bedste mulighed for at understøtte det behov, som I måtte have.

Herfra vil vi blot ønske jer alle sammen en god sommerferie – hvor I nyder ferien og selvfølgelig passer på jer selv.